Jak wybrać serwis Apple? Poradnik dla rozważających naprawę

Nic nie trwa wiecznie. Tę starą prawdę możemy odnieść nie tylko do wzniosłych koncepcji filozoficznych odnoszących się do przemijania. Można ją odnieść również do znacznie bardziej przyziemnych sytuacji znanych z naszego codziennego życia takich jak koniec passy zwycięstw naszej ulubionej drużyny sportowej czy psucia się sprzętu elektronicznego.

Wyrzucić czy naprawić?

Jest to pytanie nie mniej epokowe niż słynne szekspirowskie „być albo nie być”. Jeśli korzystasz ze sprzętu Apple, zapewne doceniasz nie tylko jego walory estetyczne, ale także wysoką jakość wykonania i wyjątkową trwałość jaką cechują się produkty ze stajni koncernu z Cupertino. Jednak im również zdarza się zepsuć.

Jeśli Twój iPhone, iPad czy MacBook nie uległ uszkodzeniom definitywnie przekreślającym możliwość jego użytkowania, rozważ jego naprawę. Wymiana wadliwej części może w stary smartfon, tablet czy komputer tchnąć nowe życie i pozwolić cieszyć się jego działaniem jeszcze przez długi czas. 

Jeśli zdecydujesz się oddać swoje urządzenie do serwisu, warto byś poznał/a cechy, którymi wyróżniają się dobre, godne polecenia serwisy sprzętu elektronicznego, w tym urządzeń Apple.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze serwisu?

Specjalizacja

Pierwszym kryterium, którym powinien cechować się warty polecenia serwis pogwarancyjny Apple, jest jego zorientowanie się na naprawy sprzętu wyłącznie od Apple. Oddając zepsuty smartfon czy komputer w ręce takiego serwisu zyskujesz pewność, że naprawiający go technicy znają od podszewki wnętrza urządzeń firmy z nadgryzionym jabłkiem.

Dostępność

Najlepsze serwisy pogwarancyjne umożliwiają korzystanie ze swoich usług klientom z całej Polski. Wielką korzyścią pełnej dostępności jest możliwość wybrania serwisu znajdującego się nawet daleko od miejsca zamieszkania. Dzięki temu będziesz mogła/mógł wybrać serwis wysoko oceniany przez klientów i nie być „skazanym” wyłącznie na punkty naprawy znajdujące się tylko w Twojej okolicy.

Ubezpieczenie

Godny zaufania serwis powinien brać na swoją odpowiedzialność nie tylko prawidłowe wykonanie naprawy, ale także transport zepsutego urządzenia w obie strony. Najlepsze serwisy obowiązkowo ubezpieczają paczkę z zepsutym urządzeniem na wypadek zniszczenia, zgubienia lub kradzieży.

Gwarancja

Dobry serwis nie boi się udzielania gwarancji na swoje usługi. Udzielając gwarancji na wykonaną naprawę daje Ci… gwarancję dobrze wykonanego serwisowania! 

Czas

Oczywistym jest, że nie chcesz czekać na swojego iPhone’a, iPada czy Maca zbyt długo. Dobry serwis wiele napraw powinien wykonywać w ciągu 1-2 dni roboczych. Także naprawa wysyłkowa nie powinna wyraźnie dłużej. Różnica nie powinna jednak wynosić więcej niż 1-2 dni.

Który serwis wybrać?

Odpowiedź zawiera się w dwóch słowach – Apple Fix. Jest to pogwarancyjny, autoryzowany  serwis iPhone, iPad, MacBook i iMac.

Oferta Apple Fix spełnia wszystkie wymienione wyżej kryteria. To oferta dla posiadaczy sprzętu Apple ceniących wysoką jakość, bezpieczeństwo, fachowość i czas.

Dlaczego Apple Fix?

Apple Fix to pogwarancyjny serwis wyłącznie sprzętu Apple. Zatrudnieni w Apple Fix serwisanci znają dogłębnie tajniki napraw wszystkich kategorii urządzeń z nadgryzionym jabłkiem. 

√ Serwis Apple Fix to oferta skierowana do klientów z całej Polski. Dzięki możliwości naprawy wysyłkowej, z usług tej firmy może skorzystać każdy, nie tylko osoby mieszkające we Wrocławiu lub jego okolicach.

√ Serwis ten udziela także gwarancji na wykonywane przez siebie naprawy. Jej długość zależy od charakteru naprawy.

√ Naprawa iPhone’a i innych sprzętów Apple w serwisie Apple Fix to także oszczędność czasu. Wiele napraw wykonywanych jest w terminie 1-2 dni roboczych, czy wręcz od ręki.

Zapoznałaś/eś się już z cechami dobrego serwisu naprawy iPhone, iPad czy Mac. W razie potrzeby skorzystaj z usług Apple Fix i zyskaj pewność dobrze wykonanej naprawy!

pl_PLPolish